Opstarten voor opdrachtgever premium

Welkom op het TranspaClean platform. Als opdrachtgever kunt u via het platform alle actuele operationele informatie terugvinden over een of meerdere complexen. Actief meekijken en boven op het proces zitten. Of passief periodiek geïnformeerd via een rapportage samenvatting van de operationele data. Ingestelde notificaties zorgen voor tijdig bericht om direct actie te kunnen ondernemen. Meekijken met binnenkomende tickets, en ingrijpen waar nodig.

Dit onafhankelijke platform zorgt voor transparantie in de facilitaire dienstverlening zoals schoonmaak en groenonderhoud. Dankzij slimme functies worden alle operationele werkzaamheden op een eerlijke manier vastgelegd en geborgd. Per object blijft de operationele vastleggingen en communicatie opgeslagen zodat nooit meer iets kwijtraakt. Dit zorgt voor vertrouwen in de dienstverlening.

 

Opstarten voor opdrachtgever premium

Opdrachtgever premium is een uitbreiding op het reguliere ‘Klant‘ gebruikersprofiel. Als u als opdrachtgever met meerdere aannemers werkt, dan krijgt u een eigen omgeving waarin u al uw aannemers kunt laten deelnemen. Vervolgens kunt u uw aannemers zowel afzonderlijk als gezamenlijk monitoren via uw eigen account. Hiermee houdt u het overzicht op alle werkzaamheden in al uw vastgoed/locaties vanaf één app. Werkt u met één partner? Klik hier voor artikel “Opstarten voor klanten”.

Zie hieronder drie belangrijke stappen om uw opdrachtgever premium profiel naar uw eigen voorkeur goed te zetten.

 

Stap 1: Switch tussen uw dienstverleners

Klik op het rood omcirkelde paneel bovenin uw scherm.

Via dit paneel kunt u switchen tussen uw aangesloten schoonmaakpartners of andere aannemers, of kies in dit geval even ‘Alle bedrijven‘, om als volgende stap een selectie te maken van uw favorieten locaties.

 

Stap 2: Stel uw favorieten locaties in

Zorg ervoor dat u in stap 1 ‘Alle bedrijven’ hebt geselecteerd.

Klik op de groene knop ‘Favorieten instellen‘ om naar ‘mijn locatie pagina te gaan (Of klik hier).

Of klik op ‘Mijn locatie‘ pagina vanuit het navigatiescherm links in uw scherm.

Klik op het sterretje van de locaties die u wilt toevoegen aan uw favorieten lijst. Geel betekent dat u de locatie als favoriet hebt geselecteerd. Tip: Gebruik de zoekfunctie rechts in uw scherm (vergrootglas) om uw locaties te vinden.

Een uitgebreidere uitleg kunt u vinden via artikel: Favorieten instellen voor ‘Klant’ gebruikersrol.

 

Stap 3: Bekijk pagina’s vanuit uw eigen ‘Favorieten’

U kunt alle pagina’s automatisch te filteren dat u alleen informatie ziet van de door uzelf ingestelde favorieten locaties (Stap 2). Zet hiervoor het paneel bovenin uw scherm (Zoals beschreven in stap 1) op ‘Favorieten’.

Homepagina: Zet ‘Bekijken’ op ‘favorieten’ of ‘favorieten op datum’. Zo ziet u altijd meteen een overzicht van de door u geselecteerde roosters. Klik gerust op het blauwe pijltje om het live rooster te openen.

Dashboard, Periodiek pagina: Via dit dashboard krijgt u inzicht in de schoon status van alle dag, week, en maandtaken. Voorbeeld: Groene balken: uitgevoerd. Grijs: Niet uitgevoerd.

Notificatie pagina: Wijzig hier uw voorkeur voor notificaties die u kunt ontvangen vanuit TranspaClean op uw e-mail. Lees bovenin de pagina de beschrijving voor meer informatie per type notificatie.

Ticket pagina: Hier vindt u een overzicht van alle aangemaakte tickets. Wanneer u paneel bovenin uw scherm op ‘Favorieten’ zet (Zie stap 1 van dit artikel) dan ziet u een overzicht van alle aangemaakte tickets van uw favorieten locaties. Open de tickets voor meer informatie, en updates over de afhandeling door uw facilitaire dienstverlener. Tip: Wanneer u ticket notificatie aanzet op de notificatie pagina dan ontvangt u e-mail wanneer er een ticket wordt aangemaakt, blijft u op de hoogte van de afhandeling hiervan, en kunt u eventueel zelf een bericht toevoegen aan het ticket.

Dit vind je misschien ook leuk …

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »