Hoe voeg ik een deelnemer toe aan een ticket?

Om mee te kunnen doen in de conversatie van een melding (ticket) moet je zijn ingelogd of als deelnemer aan het ticket zijn toegevoegd. De persoon (Via een e-mailadres) kun je makkelijk uitnodigen om deel te nemen aan het ticket. Zo kan diegene meedoen in het gesprek of deze blijven volgen. Zie onderstaande stappen hoe je dit doet en hoe het ticket eruit ziet voor de deelnemer.

Stap 1: Open het ticket die je wilt doorsturen

Ga naar de ticket overzichtspagina en open desbetreffende ticket via de blauwe knop in kolom ‘Conversatie’.

Stap 2: Kies ‘Extra deelnemers’

Klik op de blauwe knop ‘Deelnemer toevoegen‘ om het ticket door te sturen naar het e-mailadres die je opgeeft. Deze persoon kan via een link in de e-mail het ticket openen en meedoen in de conversatie.

Stap 3: Deelnemers perspectief (Resultaat)

Vanuit zijn/haar e-mail kan de deelnemer het ticket openen. Zoals je hieronder kunt zien heeft een deelnemer wat minder opties in het ticket. Het belangrijkste is dat diegene updates ontvangt over het ticket en berichten kan typen.

Dit vind je misschien ook leuk …

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »