Hoe maak ik een mededeling aan in het live rooster?

Naast beheer gebruikers kunnen klant en contactpersonen ook een algemene mededeling plaatsen bovenaan het live rooster van hun locaties. Zo kunnen zij belangrijke (tijdelijke) informatie plaatsen die gedurende een periode zichtbaar blijft voor de dienstverlener en uitvoerders. Wel zo handig voor een goede samenwerking. Beheer accounts kunnen ook op deze manier een mededeling plaatsen en hebben toegang tot wat uitgebreidere opties, Klik hier voor uitleg.

 

Mededeling toevoegen: Simpele versie

Let op: Klant en contactpersoon gebruikers kunnen dit alléén als deze instelling is aangezet in hun gebruikersinstelling. Vraag een ‘beheer‘ gebruiker om deze functie voor je aan te zetten.

 

Ga naar het live rooster van een locatie (Via je homescherm of mijn locatie pagina). Bovenaan de takenlijst klik je de knop ‘+toevoegen‘ om je mededeling aan te maken.

Zie je bovenstaande knop niet? Vraag dan aan iemand met een beheer account om de gebruiker instelling ‘kan mededeling aanmaken in live rooster’ voor je aan te zetten.

Dit vind je misschien ook leuk …

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »