
Wachtwoord vergeten of opnieuw instellen?
U hebt een TranspaClean account en u bent uw wachtwoord vergeten of u wilt met een nieuw wachtwoord inloggen. Wachtwoord opnieuw instellen Uw wachtwoord opnieuw instellen in 6 simpele stappen. Open browser > TranspaClean portal > Account > Wachtwoord...
Hoe kan ik week 53 wijzigen voor weektaken?
Vanwege het schrikkeljaar is er een extra week, namelijk week 53. Om een goede reden staan de periodieke weektaken in deze week 53 niet automatisch ingepland. Op dit moment loopt de planning van de meeste van uw wekelijkse taken dus t/m week 52, tenzij u handmatig de...
Hoe kan ik een lopende taak stopzetten?
U wilt een lopende taak stoppen en het verleden behouden. Er zijn 2 mogelijkheden: U wilt de taak stopzetten in de eerstvolgende week na de laatste aftekening U wilt de taak op een bepaalde datum (altijd de eerste dag in de week of maand!) stoppen Optie A: 1e...
Hoe kan ik een taak tussentijds wijzigen en het verleden bewaren?
Er zijn al aftekeningen op een taak en u wilt binnen de taak iets aanpassen. Deze taak heeft dus een “historie” of een “archief” en het verleden wilt u bewaren. Revisie toevoegen Een taak tussentijds wijzigen in 5 stappen. Stap 1: Ga naar rooster Ga naar...
Hoe wijzig een uitvoeringsdag?
Het kan voorkomen dat u de dag van uitvoering van alle weektaken wilt wijzigen in een bestaand rooster. In onderstaande video wordt uitgelegd hoe u dit kunt doen. https://www.youtube.com/watch?v=ZllElC5QJ-A
Hoe voeg ik een profielfoto toe aan een uitvoerder account?
"Een profiel foto geeft schoonmaak een gezicht". Hoeft niet maar werkt heel goed: Plaats een profielfotootje van u als schoonmaker. Soms eist de klant dit vanwege de identificatie controle verplichting. Het maakt schoonmaak persoonlijk en krijgt een gezicht. ...
Waarom moet mijn locatie voorziening aanstaan?
Een uitvoerende medewerker heeft de TranspaClean app op zijn privé telefoon en vindt het vervelend dat locatievoorziening voortdurend aanstaat. Zijn werkgever kan daardoor steeds zien waar hij is denkt hij. Ik weet niet of dat klopt? - Geen zorgen, dit klopt niet. Zie...
Wat te doen als een uitvoerder geen smartphone heeft?
Schoonmakers hebben geen telefoon van hun werkgever en beschikken niet altijd over een smartphone waardoor de app niet werkt. Deze vraag wordt hieronder beantwoord. Zie ook blog 'Telefoongebruik'. Als een schoonmaakbedrijf innoveert en digitaliseert is een smartphone...
Hoe maak ik een ‘Contactpersoon’ account aan?
Er zijn vijf verschillende gebruikersrollen binnen het TranspaClean portal. Elke gebruikersrol fungeert als een belangrijke schakel binnen de schoonmaak. De functionaliteiten voor elke gebruikers verschillen en zijn gebaseerd op hun rol en/of werkzaamheden rondom de...
Hoe maak ik een ‘Klant’ account aan?
Er zijn vijf verschillende gebruikersrollen binnen het TranspaClean portal. Elke gebruikersrol fungeert als een belangrijke schakel binnen de schoonmaak. De functionaliteiten voor elke gebruikers verschillen en zijn gebaseerd op hun rol en/of werkzaamheden rondom de...