Zonder een klant, locatie en rooster kun je natuurlijk niet zoveel. Door deze toe te voegen en aan elkaar te linken heb je de basis gelegd voor een goed gebruik van TranspaClean. De vervolgstap is om gebruikers toe te voegen. Meer hierover vind je onderaan dit artikel.
Quick guide voor de basis invoer
In onderstaande video wordt uitgelegd hoe je de basis inrichting kunt regelen: Toevoegen van een klant, locatie en rooster. Let op, om dit te kunnen heb je de gebruikersrol Beheer nodig. Scrol door voor een uitgebreide uitleg per onderdeel.
De benodigde gegevens en verwijzingen naar extra instructies per onderdeel vind je hieronder:
Stap 1: Klant toevoegen
- Naam klant
- Logo klant
- Referentie code (Optioneel), meestal herhaal je de klantnaam
Extra instructie: Klant gebruikers toevoegen
Stap 2: Locatie toevoegen
- Referentie (adres + huisnr. Of bijnaam van de locatie)
- Plaatsnaam
- Straat
- Huisnummer
Extra instructies:
Stap 3: Rooster/werkprogramma toevoegen
- Unieke roostercode (referentie)
- Bestaande werkprogramma invoeren van alle taken (Tip: sorteer de werkprogramma’s op identieke samenstelling, zo kan een rooster makkelijk worden gedupliceerd)
Extra instructies:
- Vaste werkzaamheden/taken toevoegen aan een rooster (Reguliere en periodieke planning)
- Taken wijzigen in rooster
- Op afroep taken inplannen
Stap 4: Gebruikers toevoegen
Uitvoerder (Hovenier, Schoonmaker, monteur, voorman/vrouw), Klant (wijkbeheerder, vve beheerder, contractmanager, etc), Contactpersoon, Beheerder:
- E-mail adres
- Voornaam, achternaam
- Mobiele nummer (Optioneel)
- Voor uitvoerders raden wij u aan om een profielfoto toe te voegen, waist-up in bedrijfsjas.
Extra instructies:
0 reacties