Soms is het handig om een foto te maken van uw schoonmaakwerkzaamheden. Dit voorkomt onnodige discussies. Situaties waarin het belangrijk is dat u foto’s maakt zijn bijvoorbeeld wanneer u een bijzonderheid aantreft (Objecten in de weg waar u omheen moet dweilen). Of bijvoorbeeld wanneer er klachten zijn dat de taak niet of niet goed is uitgevoerd. Ook als u verhinderd wordt kunt u een foto met beschrijving toevoegen aan de taak. Zo weet iedereen dat u niet heeft kunnen schoonmaken. Uw manager kan de taak vervolgens op een ander moment opnieuw inplannen.
Foto maken van een uitvoering of misstand doorgeven
In onderstaande video wordt uitgelegd hoe u dit doet. Of zie daaronder een afbeelding met uitleg van de 3 stappen.
- Uitgevoerd: Kies deze optie als je een foto wilt toevoegen van het resultaat van je werk.
- Melding: Kies deze optie als je belangrijke informatie wilt doorgeven aan management/opdrachtgever. Bijvoorbeeld een reparatie of misstand. Het is aangeraden uitleg + foto toe te voegen.
- Verhinderd: Kies deze optie als je het werk niet hebt kunnen uitvoeren. Het is aangeraden uitleg + foto toe te voegen.
Druk rechts onderin op het groen icoontje om je extra informatie op te slaan en toe te voegen aan je aftekening.
0 reacties