Hoe kan ik een bestaande klant koppelen?

Heeft u een koppelverzoek van een klant gehad en wilt u deze toevoegen aan uw bedrijf?

Benodigdheden:

  • Bestaande klant (deze is al aanwezig in uw TranspaClean omgeving)
  • Koppelcode (deze ontvangt u meestal in een uitnodiging van de klant via de e-mail)
  • Eenmalige sleutel (deze ontvangt u meestal in een uitnodiging van de klant via de e-mail)

 

Stap 1: Klantoverzicht

Ga naar uw klantoverzicht en zoek de juiste klant.

 

Stap 2: Bewerk klant

Bewerk de klant door op de bewerk knop te klikken.

 

Stap 3: Meer opties

Zorg dat het koppelscherm zichtbaar is, doe dit door op “Meer opties” te klikken.

 

Stap 4: Vul gegevens in

Vul de koppelcode en de eenmalige sleutel in. Deze kunt u direct kopiëren en plakken.

 

Stap 5: Klik op klant koppelen

 

Na het koppelen van een klant kan u de gebruikers van de klant niet meer bewerken. De klant krijgt zelf beheer over de gebruikers, maar niet over de toegevoegde of bestaande roosters en locaties.

Dit vind je misschien ook leuk …

0 reacties

Translate »